امروز به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق جشنی را در

 پیش دبستان برگزار کردیم و عزیزای دلم با همخوانی یک شعر زیبا

 به همین مناسبت این جشن را بسیار زیبا برگزار کردند.

و در آخر کام عزیزانم با شکلات شیرین شد.

این جشن بر تمامی شیعیان فرخنده باد.