خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد...

 


خوشگل من,راحیل جونم,امروز 2تا کار زیبا درست کرد و واسه

 خانوم معلمش آورد...
یه ماهی
زیبا وعروسک چوبی(مترسک)
آورد واسم...
کارت خیلی خلاقانه بود عزیز دلم.

راحیل خوشگلم بازم با کارای زیبات خوشحالم کن...








ماه خوشگم,نازنین زینب من,امروز با خودش کاردستی
 بند کفش و اریگامی سگ آورد...

به به این ناز نازی های من چقد خلاقن...

دست گلت درد نکنه دختر نازم...








مبین جونم امروز واسه خانوم معلمش کلی کاردستی

خوشگل آورد...

یه کرم
که با شونه ی تخم مرغ درست کرد,یه آقا کرمه ی
آبی رنگ
,یه ماهی قرمز واسه شب عید و یه نقاشی
از طبیعت چشم نواز...

پسر گلم,فعالیت هات توی خونه واقعا خوشحالم می کنه...

از زحمتی که می کشی خیلی ممنونم...